Retningslinjer for retur
Retningslinjer for retur
Tilfredshet er vår høyeste prioritet. Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med kjøpet, tilbyr vi deg muligheten til å returnere produktet innen 30 dager etter mottak. Dessverre tilbyr vi ikke gratis retur, så kunden må selv betale for returforsendelsen til vårt lager i Asia.
30 Dagers Returperiode
Alle våre kunder nyter godt av en 30 dagers returperiode for hver bestilling. Dette gir deg nok tid til å vurdere produktet og bestemme om du ønsker å beholde det eller returnere det. For mer informasjon, vennligst sjekk vårt komplette returpolicy.
Standard Returprosess
Hvis du ønsker å returnere et produkt, må det være i sin opprinnelige tilstand og emballasje. Dette er nødvendig for å sikre at produktet kan behandles korrekt. Produkter som er skadet, brukt utover normal prøving, eller hvis emballasjen er ødelagt, kan ikke aksepteres for retur.
Retur Av Forsendelser Underveis
Siden våre varer sendes fra Asia, kan det være lengre transittider. Hvis varene allerede er på vei til deg, er det ikke mulig å kansellere. Vennligst vent til du har mottatt varene og send dem deretter tilbake til oss. Du kan selvfølgelig informere oss på forhånd og varsle oss om din kansellering.
For å sikre en så rask som mulig returforsendelse, ber vi deg om å sende oss en forsendelsesetikett for bekreftelse.
Hygieneprodukter
Vær oppmerksom på at hygieneprodukter, undertøy, badetøy og skjønnhetsprodukter ikke kan returneres av hygieniske grunner.
Retur av Defekte Produkter
Hvis du mottar et produkt som er defekt ved ankomst, vennligst kontakt oss umiddelbart for en kostnadsfri erstatning. Vi er forpliktet til å sikre at du mottar et produkt i perfekt stand.
Returkostnader
Kunder er ansvarlig for returkostnadene til vårt lager i Asia. Vi anbefaler at du sender produktet som en registrert forsendelse med sporingskode. Dette sikrer at vi kan spore forsendelsen og behandle din retur effektivt.
Refusjon av Kjøpesummen
Hvis du går fra denne avtalen, må vi refundere alle betalinger mottatt fra deg, med unntak av leveringskostnader (unntatt eventuelle ekstra kostnader som følge av at du har valgt en annen leveringsmåte enn den billigste standardleveringen som tilbys av oss), omgående og senest innen fjorten dager fra den dagen vi
mottar melding om din oppsigelse av denne kontrakten og mottak av varene. For denne tilbakebetalingen vil vi bruke samme betalingsmiddel som du brukte for den opprinnelige transaksjonen, med mindre annet er uttrykkelig avtalt med deg; det vil ikke i noe tilfelle bli belastet gebyrer for denne tilbakebetalingen.
Salgsvarer
Varer kjøpt på salg kan kun byttes mot et annet produkt eller byttes inn mot butikkredit. Dette gir deg fleksibilitet til å velge et annet produkt hvis det opprinnelige ikke møter dine forventninger.
1. Vennligst oppgi bestillingsnummeret ditt og årsaken til returen i meldingen
2. Du vil motta en returadresse og et returskjema fra oss. Sørg for at du sender pakken via track & trace.
** Vi trenger et sporingsnummer for returforsendelsen. Uten et sporingsnummer kan vi ikke sjekke sporingsopplysningene for pakken din og kan ikke tilby en lignende tjeneste. **
3. Pakk produktet forsiktig inn og send det tilbake til adressen du mottok fra oss. Sørg for at produktet returneres i original stand og emballasje.
4. Vi refunderer kjøpesummen til det oppgitte kontonummeret innen 30 dager etter at vi har mottatt returen.
Merk: Du er ansvarlig for kostnadene ved retur av produktet til vår lager i Asia. Sørg for at produktet sendes som en registrert vare med sporingskode, slik at vi kan tilby vår returtjeneste.
Merk: Undertøy, badetøy og skjønnhetsprodukter kan ikke returneres av hygieniske årsaker.
Ta kontakt med vår kundeservice på e-post før du ønsker å returnere en vare, så hjelper vi deg: support@milleallure.no.
Kontact Oss
Har du spørsmål om returen? Vil du miste noe? Vi hjelper deg gjerne! Vi kan nås gjennom følgende kanaler:
For spørsmål eller kommentarer kan du maile til support@milleallure.no
For spørsmål kan du alltids sende en DM på Instagram.
Og vi kan selvfølgelig også nås på Facebook!
Takk for at du velger MilleAllure. Vi setter pris på din tillit og forretning, og vi er her for å sikre at din opplevelse med oss er så positiv som mulig.