Ofte stilte spørsmål
Ofte Stilte Spørsmål - Mille Allure Nettbutikk
Levering
Hva er leveringskostnadene og leveringstiden? Alle bestillinger sendes gratis. Vår gjennomsnittlige leveringstid er 5-12 dager. Våre lagre befinner seg i Tyrkia og Asia, noe som påvirker leveringstiden.
Retur
Er det mulig å returnere bestillingen min? Ja, det er mulig. Hvis du ikke er fornøyd med varene du har mottatt, kan du returnere dem innen 30 dager etter mottakelse.
Hvilke betingelser må returforsendelsen min oppfylle?
- Bestillingen inneholder fortsatt alle delene og emballasjen, akkurat som du mottok den.
- Skade på grunn av uforsiktig håndtering er ekskludert.
- Produkter der hygiene er viktig, er grundig rengjort før returprosessen starter.
- Produktet viser seg å være defekt umiddelbart etter mottakelse.
- Vi forbeholder oss retten til å belaste kunden for fraktkostnader.
- En returforsendelse behandles av oss innen 7 arbeidsdager etter mottak. Hvis betingelsene er oppfylt, blir returforsendelsen offisielt anerkjent innen denne perioden.
Hva gjør jeg hvis artikkelen min er defekt ved mottakelse? I tilfelle en defekt eller mangel rett etter mottakelse, vil vi sende deg en ny vare kostnadsfritt. Siden returkostnadene er for kjøperens regning, kan vi ikke lage returetiketter.
Kan jeg returnere salgsvarer? Varer som er kjøpt på salg, kan kun byttes med en annen vare eller byttes mot butikkredit.
*Vi forbeholder oss retten til å avvise returnerte varer hvis vi mistenker at varene er brukt eller skadet utenfor vår skyld.
Bestilling og Betaling
Hvordan legger jeg inn en bestilling? Å legge inn en bestilling er enkelt. Klikk på "Legg til i handlekurven"-knappen under ønsket produkt. Du blir automatisk ledet til handlekurven. Klikk på "Gå til kassen", fyll inn dine adresseopplysninger og betal trygt og uten ekstra kostnader med en av våre betalingsmetoder.
Er det trygt å bestille fra Mille Allure? Ja, absolutt! Alle bestillinger som er lagt inn på vår nettside, behandles på en sikker måte.
Kontakt
Har du flere spørsmål eller trenger hjelp? Vår kundeservice er her for å hjelpe deg. Send en e-post til support@milleallure.no, og vi vil hjelpe deg gjerne.