Retningslinjer for personvern
Betale
Nettbutikk for betalingsmåter
Alle priser på produktene som selges via www.MilleAllure.no inkluderer mva.
Hvordan kan jeg betale i nettbutikken?
Hos oss kan du velge mellom flere betalingsmåter
- Nettstednavn gir deg følgende betalingsalternativer i nettbutikken:
- Betal med kredittkort (American Express, MasterCard, Maestro og VISA)
- Betal med Klarna
Hvordan kan jeg betale med kredittkort?
Du kan betale for bestillingen din i nettbutikken med følgende nederlandske kredittkort: VISA, American Express og MasterCard. Når du velger denne betalingsmåten, skriv inn kredittkortnummeret, det nøyaktige navnet på kortet, utløpsdatoen og den 3-sifrede CVC-koden (de tre siste sifrene på baksiden av kortet ditt) på betalingssiden.
For å beskytte dataene dine sendes de fullstendig kryptert via SSL-servere og er derfor beskyttet mot tilgang fra tredjeparter. På tidspunktet for bestillingen er kredittkortbetalingen din autorisert. Kortholder kan kontaktes for å forhindre svindel.
Beløpet vil først bli belastet etter at bestillingen er levert. Dersom det ikke er mulig å levere hele bestillingen, belastes kun beløpet for den delen av bestillingen som faktisk er levert.
Hvordan kan jeg betale via Klarna?
Nettstedets navn gir muligheten til å betale med Klarna. Klarna utfører hele etterskuddsbetalingsprosessen. Det betyr at du vil motta et digitalt giroinnkrevingsskjema fra Klarna på e-post for å betale for det kjøpte produktet.
På MilleAllure kan du betale via Klarna med et digitalt giroinnkrevingsskjema opptil et beløp på €300. Klarna foretar en datasjekk for å godkjenne din forespørsel om å betale med giroinnkrevingsskjema. Klarna bruker en streng personvernerklæring som beskrevet i sin personvernerklæring. I det usannsynlige tilfelle at din forespørsel om betaling med giro ikke blir godkjent, kan du selvfølgelig betale for at produktet kjøpes med en annen betalingsmåte.
Har du spørsmål kan du alltid kontakte Klarna. For mer informasjon, se forbrukerdelen av Klarna-nettstedet.
Merk: du bør også motta to e-poster fra oss med Klarna betalingsmetode.
I den første e-posten vil du motta en bekreftelse på bestillingen din og i den andre e-posten en bekreftelse på at betalingen din er godkjent av Klarna. Mottok du ikke denne andre e-posten? Da har sannsynligvis ikke bestillingen din gått skikkelig igjennom og den vil derfor ikke bli behandlet.
Sikker betaling
Er det trygt å handle etter nettstedsnavn?
Å handle på Websitename er veldig trygt. For å beskytte dataene dine sendes de fullstendig kryptert via SSL-servere og er derfor beskyttet mot tilgang fra tredjeparter. Dette betyr at din personlige informasjon er kryptert og ikke kan ses av andre.
Vi overholder alle regler i personvernlovgivningen og alle andre lovbestemmelser.
Og vi gir aldri din personlige informasjon til tredjeparter uten din tillatelse.
Å bestille
Vil jeg motta en bekreftelse på bestillingen min?
Hver fullført bestilling bekreftes på e-post med en ordrebekreftelse.
Hva kan jeg gjøre hvis jeg får problemer mens jeg betaler?
Hvis det ikke er mulig å gå videre til betaling, mens du allerede har lagt produktet i handlekurven og har opprettet en konto, anbefaler vi at du sletter nettleserloggen din (se øverst til høyre nettleser, historikk, slett historikk). Etter dette kan du legge produktet på nytt i handlekurven og gå videre til betaling.
Kan jeg kansellere en bestilling?
Dette er kun mulig ved å sende en e-post til support@milleallure.no før kl 17.00 samme bestillingsdato, med oppgi navn, bestillingsnummer og bestillingsdato. Det er mulig at bestillingen din allerede er behandlet, i så fall kan du kun kansellere bestillingen ved å returnere pakken.
Service og garanti
Dersom produktet har en mangel som ikke var synlig ved kjøp, må du gi oss beskjed innen rimelig tid etter oppdagelse av mangelen. Hvis, etter MilleAllure's oppfatning, produktet faktisk viser defekter (som ikke skyldes normal slitasje, misbruk og/eller manglende vedlikehold), vil MilleAllure reparere eller erstatte produktet innen en periode som angis av MilleAllure rimelig periode. Under denne reparasjonen har du ikke rett til et erstatningsprodukt eller noen form for kompensasjon. Hvis, etter MilleAllure's oppfatning, reparasjon ikke er mulig, eller dette ikke kan forventes fra MilleAllure i lys av kostnadene ved denne reparasjonen, vil MilleAllure tilby et sammenlignende erstatningsprodukt. Dersom dette ikke er mulig, refunderer vi kjøpesummen.
Dersom instruksjonene gitt av MilleAllure ikke følges, eller hvis du har brukt produktet på feil måte eller hvis du ikke har utført vedlikehold på produktet, har du ikke krav på noen form for reparasjon, erstatning eller kompensasjon. Muligheten til å påberope seg enhver form for garanti bortfaller også dersom produktet er behandlet.
Skader på følgende klokkedeler: glass, reim, krone/pinnen og batteri dekkes ikke av produsentens garanti. Produsentens garanti påvirker imidlertid ikke den juridiske garantien som forbrukeren har krav på. Juridisk garanti innebærer at et produkt skal gjøre det forbrukeren med rimelighet kan forvente av det.
Ta kontakt med
Hvis du har spørsmål om bestillingen din, kan du sende oss en e-post på i support@MilleAllure.no. Vi tar sikte på å gi deg svar innen 48 timer.